maanantai 2. syyskuuta 2013

Seuraamiskurssi 1/3

Tänään oli ensimmäinen kerta HSKH:n seuraamiskurssista.

Aluksi tehtiin liikkuroitu ALO-seuraaminen. Meni yllättävän hyvin, harmi sinänsä, ettei kouluttaja nähnyt sitä ahdistus-Demoa joka ei tohdi kulkea oikealla paikalla kun jännittää. Puhuttiin siitä kuinka kokeessa Demo yleensä jätättää tai liikkuu kauemmas, ja todettiin että ei siinä auta muu kuin palata takasinpäin treenaamisessa. Jälleen kerran siis otetaan kuuri paikan vahvistamisessa.
Suurin ongelma tässä on nyt varmaan se, että mä en osaa olla tarpeeksi mustavalkoinen. Tarvisin oman orjapiiskurin, joka palauttais mut ruotuun aina ku alkaa lipsua.

Anyway, nyt tehdään siis ihan pelkkää palkkailua peruasennosta, siihen voi sitten yhdistää kestoa, muutamia askeleita, erilaisia sivulletuloja TAI kääntymisjuttuja. Ei siis treenata kaikkea yhtäaikaa niinku mulla on tapana... Ja kylmästi jätetään palkkaamatta jos ei ole tarpeeksi hyvä. Piste.

Lopuksi täytyy kyllä todeta, että mä oon ihan sikatyytyväinen tohon koiraan. Reilun tunnin jälkeenkin (sisältäen omaa treeniä ja muuten vaan odottelua) se vielä istui mun eessä ja kyseli että mitäs sitten tehtäis. Pienikin viittaus penkiltä nousemiseen, ja yks alkaa heittää riemukieppejä :)
Mä oon aina sanonut, että ei tuolla ole tarpeeksi moottoria esim. pk-tottikseen, mutta ehkä se sieltä tulis jos vähä syvemmältä kaivais...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti