torstai 14. helmikuuta 2013

Torstaitokoa

Ihan vaan koska pitäis tenttiin lukea, niin voin tulla tarinoimaan tämän illan tokosta. Meni kaikkiaan ihan sillee perushyvin mutta tuntuu että iteltä on ihan fiilis hukassa. Edes se, että koira tekee ylihienosti, ei jaksa hirveesti innostaa. Ehkä mä poltin itteni loppuun siihen kokeeseen viimeistellessä :D

Yritetään nyt saada paikallamakuussa sitä päätä pysymään eteenpäin. Oon ottanu ihan miniminipätkiä just sen takia ettei kerkeis huomio herpaantumaan, mutta enhän mä aina siinä onnistu. Pitäis varmaan harrastaa jotain pallopalkkausta että sais sen aina yllätettyä ja tuijottamaan maanisesti mua. Sitte myöhemmin voidaanki miettiä mitä se tuijottaa ku mä oon piilos...

Ärsyttävää treenata talvella. Toi on niin hienohelma että yrittää aina luistaa peruasennoissa istumisesta ja paikallamakuun jätöstä.

Ei mulla muuta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti