tiistai 15. huhtikuuta 2014

Onnistuttiin taas!

Oltiin taas ihan liekeissä! Tai no, ainaki parhaamme tehtiin.Vauhti ei ihan parhaimmillaan ollut, mutta fiilis oli hyvä ja mitään pakoilua ei oikeastaan tapahtunut.


Tehtiin muutaman kerran ylläolevaa rataa, yleensä siitä syystä, että ite unohdin tai tein väärin tai muuten vain sekoilin. Vitosputkeen ohjauksen suunnittelin alunperin takaaleikkauksella, mutta kun etumatka kasvoi jo niin suureksi, niin ei ollut kovin sujuvaa. Valssi oli oikeastaan paras vaihtoehto, siinä ei mennyt niin helposti väärään päähänkään. Hypyltä kun muisti ottaa kunnolla haltuun ja vähän huudahtaa "tässä!", niin meni se ihan nätisti takaaleikkauksellakin.

Vastaavasti kutoshyppy alunperin twistillä, myöhemmin pakkovalssilla ja lopuksi vielä niistolla. Eka kertaa saatiin niisto toimimaan oikeasti! Tähän asti se on aina töpännyt mun varmisteluun ja siihen, että Demo ei uskalla hypätä mua päin kun oon vielä tiellä.

Kympillä huomasin miten erilaisia koirat on. Mun piti olla siellä riman takana valssi melkein valmiina kun koira tulee putkesta, kun Heli sai olla vielä huoletta rintamasuunta ykköstä päin, ja silti koira kääntyi. No, on se toisaalta ihan hyvä, että Demo hakee ne esteet itse ja lukitsee jo kaukaa. Sillä se onkin jo oppinut mun mokia paikkailemaa :D

Videotakin saadaan ehkä esille. Kyllä voikin nopealta tuntuva vauhti olla oikeasti hidasta ja oman juoksemisen kattominen kiusallista...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti