perjantai 26. huhtikuuta 2013

Rrrrrengas

Höh, ihan tyhmää. Ei toi vaan tajua, että siitä rinkulasta pitää mennä läpi eikä loikata vaan jostain kohtaa kehikon sisäpuolelta. Yksittäisenä menee kyllä n. 85% ajasta oikein, riippuu vähän jostain tähtien asennosta. Sitten kun yrittää laittaa siihen jonkun esteen eteen, niin ei onnistu. Mä en oikein tiedä mikä on ongelma, kun mä saan sen kyllä hidastettua siihen, mutta ei auta kun se on jo ilmeisesti päättänyt mennä ohi.

Vähän oon kyllä vihanen itelleni kun mä en osaa treenata. Mä tarvin jonku opastamaan ja käskyttämään tai siitä tulee vaan palloilua ja semmosta lennosta keksimistä. Sitten Demo ahistuu ku mä en keskity ja sitte ollaan taas samassa pisteessä ku kesän jälkeen. Toisinsanoen kaikki meidän epäonnistumiset johtuu musta :D No, toivottavasti päästään kesäryhmään.

Toko nyt oli aika perus. Positiivisesti yllätyin kuinka hyvin tuo pysyy seuraamisessa paikallaan, nyt kun ei ole tosiaan pitkiä pätkiä tehty. Ei se paikka vieläkään oo ihanne, mutta ei sentään seilaa. Olin myös ite tänään tietoisesti hirveen ryhdikäs, ja se ehkä vähän aiheuttikin sen että edisti kun yritti ettiä mun naamaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti